Gün Haber

Yediği kumpir sonu oldu: Pes dedirten tazminat

İzmir'de yediği kumpirden zehirlenerek hayatını kaybeden Servet Polat'ın çocuklarının açtığı manevi tazminat davasında mahkeme, 50'şer bin lira tazminata hükmetti. Kararı doğru bulmayan aile, dosyayı istinafa taşıma kararı aldı.
ABONE OL
Abone Ol
Yediği kumpir sonu oldu: Pes dedirten tazminat
Haberler / Türkiye
18 Haziran 2026 Perşembe 08:04
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

İzmir'in Buca ilçesinde 28 Aralık 2024'te bir işletmede yediği kumpirden zehirlenen 60 yaşındaki Servet Polat, salmonella kaynaklı gıda zehirlenmesi sonucu hayatını kaybetti. Olayın ardından Polat'ın çocukları Bahar Zeyrek ve Murat Polat, işletmeye karşı 500'er bin liralık manevi tazminat davası açtı.

İzmir 23. Asliye Hukuk Mahkemesi, 11 Haziran'da davayı kısmen kabul ederek iki kardeşe olay tarihinden itibaren işleyecek faiziyle birlikte 50'şer bin lira manevi tazminat ödenmesine karar verdi. Kararı yetersiz bulan aile, gerekçeli kararın açıklanmasının ardından istinaf başvurusunda bulunacaklarını açıkladı.

Öte yandan, kumpiri satan iş yerinin sahibi N.D. ile çalışan eşi C.D. hakkında "taksirle ölüme ve yaralanmaya neden olma" ile "bozulmuş veya değiştirilmiş gıda ticareti" suçlamalarıyla açılan ceza davası ise İzmir 17. Ağır Ceza Mahkemesi'nde sürüyor.

(Odatv.com)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Gün Haber