Gün Haber

Katliamın arkasındaki korkunç ihmal: 32 kez uyarılmış

Kahramanmaraş Ayser Çalık Ortaokulu'nda 10 kişinin öldüğü silahlı saldırıya ilişkin adli süreç ve TBMM Komisyonu incelemeleri sürüyor. Komisyon Başkanı Yusuf Beyazıt, saldırgan İ.A.M.'nin psikolojik sorunları nedeniyle okul hayatı boyunca tam 32 kez rehberlik servisine yönlendirildiğini açıkladı.
ABONE OL
Abone Ol
Katliamın arkasındaki korkunç ihmal: 32 kez uyarılmış
Haberler / Türkiye
16 Haziran 2026 Salı 08:32
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Geçen 15 Nisan'da Kahramanmaraş'ta bulunan Ayser Çalık Ortaokulu'nda 1 öğretmen ve 9 öğrencinin hayatını kaybettiği silahlı saldırıya ilişkin Kahramanmaraş Cumhuriyet Başsavcılığı'nın yürüttüğü soruşturma sürerken, TBMM Okul Saldırılarını Araştırma Komisyonu da çalışmalarına devam ediyor.

AKP Tokat Milletvekili Yusuf Beyazıt başkanlığındaki komisyon, saldırının gerçekleştiği okulda incelemelerde bulundu ardından Kahramanmaraş Valiliği'nde bilgi aldı.

Yusuf Beyazıt, yapılan incelemeler sonucunda saldırgan İ.A.M.'nin psikolojik sorunlarının ilkokul yıllarında başladığını ve bu nedenle öğretmenleri tarafından ilkokulda 3, ortaokulda ise 29 kez olmak üzere toplam 32 kez rehberlik servisine yönlendirildiğini açıkladı.

(Odatv.com)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Gün Haber