Kentte doğadan topladığı mantarları yedikten sonra midesi bulanıp, rahatsızlanan A.K., Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi’ne başvurdu. Zehirlendiği değerlendirilen A.K., tedavi altına alındı.
Adnan ÇELEBİ/NİĞDE,(DHA)