Gün Haber

Doğadan toplayıp yediği mantardan zehirlendi

NİĞDE’de doğadan topladığı mantarları yedikten sonra rahatsızlanan 28 yaşındaki A.K., hastanede tedaviye alındı.
ABONE OL
Abone Ol
Doğadan toplayıp yediği mantardan zehirlendi
Haberler / Türkiye
15 Haziran 2026 Pazartesi 16:41
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Kentte doğadan topladığı mantarları yedikten sonra midesi bulanıp, rahatsızlanan A.K., Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi’ne başvurdu. Zehirlendiği değerlendirilen A.K., tedavi altına alındı. 

Adnan ÇELEBİ/NİĞDE,(DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Gün Haber