Gün Haber

Yapı Kredi Bankası Online İşlemler ve Müşteri Hizmetleri

Ülkemizdeki bankacılık sektöründe perakende bankacılık anlamında ilk ulusal özel banka olma özelliğini taşıyan Yapı Kredi, 1944 yılında kurulmuş ve piyasaya hızlı bir giriş yapmıştır.
ABONE OL
Abone Ol
Yapı Kredi Bankası Online İşlemler ve Müşteri Hizmetleri
Haberler / Ekonomi
3 Mayıs 2019 Cuma 15:44
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Bakıldığı zaman günümüzde konsolide aktif hacmi ile birlikte en büyük üçüncü özel banka olma özelliğini taşıyan Yapı Kredi, aynı zamanda hizmette sınır yoktur mottosu ile de müşterilerine çok özel bir bankacılık deneyimi yaşatmaktadır. Bakıldığı zaman gelişime açık yapısı ve teknolojiyi her daim kullanan müşteri hizmetleri protokolü ile birlikte sürekli bir yenilik kapısı olan Yapı Kredi, bu sayede müşteri portföyünü de ciddi anlamda arttırma başarısını göstermektedir. En güncel teknolojiye sahip olan Yapı Kredi, aynı zamanda iş modeli ve büyüme teknikleri açısından da çağın ötesinde özellikleri bünyesinde barındırmaktadır. Sürdürülebilirlik hizmetlerine her zaman bağlı olarak çalışan Yapı Kredi, aynı zamanda yurt içi ve yurt dışı bankacılık faaliyetlerine de hız kesmeden devam etmektedir. Müşterilerin bankadaki zaman kayıplarını en aza indirmeyi hedefleyen Yapı Kredi, aynı zamanda 7 gün 24 saat boyunca ulaşılabilecek bir sistem yaratarak, müşteri hizmetleri departmanını en iyi verim oranına çıkartmaya çalışmaktadır.

Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri

Telefonla olan her yerde, rahatlıkla Yapı Kredi müşteri hizmetleri servisine ulaşmak çok kolay bir hal almaktadır. Artık sadece eskisi gibi telefon konuşması olarak hizmet vermeyen Yapı Kredi müşteri hizmetleri; aynı zamanda Whatsapp konuşmaları ve sesli yanıt sistemi ile de müşterilerin bütün isteklerine karşılık verecek ve sorunlarına çözüm bulacaktır. Aynı zamanda müşteri hizmetleri sistemi, tek şifre ile birlikte rahatlıkla kullanılacak bireysel iletişim merkezleri üzerinden de uygulamada kullanılacaktır. Yapı Kredi müşterisi olmayan kişilere özel olarak da hizmet veren müşteri hizmetleri departmanı, bu sayede kredi kartı başvurularını ve kredi taleplerini de rahatlıkla sisteme iletmektedir. 444 0 444 numaralı telefon üzerinden yapılan aramalarda, Yapı Kredi Bankası müşterilerini cep telefonu üzerinden tanıyacak ve Beni Tanı sistemi üzerinden rahatlıkla işlemler yapılacaktır. 

Yapı Kredi Bankası Hesap Bakiyesi Sorgulama

Yapı Kredi Bankası hesap bakiyesi sorgulama için, müşterilerin sahip olduğu birçok alternatif yöntem vardır. Bunların başında ATM cihazları ve Yapı Kredi Bankası şubeleri gelir. Aynı zamanda 7 gün 24 saat boyunca hizmet veren müşteri hizmetleri departmanı ve mobil uygulamalar üzerinden de, rahatlıkla Yapı Kredi bakiye sorgulama işlemi yapılabilir.

Yapı Kredi ATM Para Çekme ve Yatırma Limiti

Yapı Kredi ATM para çekme ve yatırma limiti, müşterilerin özel ve öncelikli olmasına göre değişiklik göstermektedir. Fakat genel olarak para çekme limitleri günlük olarak 3 bin 500 TL ile 5 bin TL arasında değişiklik göstermektedir. Aynı şekilde para yatırma limiti ise 20 bin TL ile sınırlandırılmıştır. Tek seferde sadece 40 adet banknot yatırmak mümkündür.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Gün Haber