Gün Haber

Turizmin duayeni Hüseyin Baraner’den Antalya için çarpıcı öneriler…

Hüseyin Baraner, Milliyet Akdeniz Bölge Temsilcisi Oktay Pirim'e konuştu. Antalya ve Türk turizminin önemli isimlerinden Hüseyin Baraner, koronovirüs salgını nedeniyle tüm dünyada duran hareketlerin özellikle Antalya açısından büyük fırsata dönüştürülebileceğini söyledi.
ABONE OL
Abone Ol
Turizmin duayeni Hüseyin Baraner’den Antalya için çarpıcı öneriler…
Haberler / Turizm
7 Mayıs 2020 Perşembe 10:48
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

İşte o yazı:

"Baraner, Antalya’nın bu dönemde yeni hikayeler yazabileceğini , “Yeniden el ele Antalya”  kampanyasıyla kente turist gönderen on binlerce şirket ve kurumla birlikte ortaklaşa çalışarak sıçrama yapabileceğini ifade etti.

Baraner 44 yıllık bir turizmci .  Antalya turizminin emekleme dönemine tanıklık eden ve bu kentin başarı hikayeleri yazabilmesi konusunda her zaman samimi öneriler ve destekler sunan biri. Dünyayı gezen ve iyi tanıyan, en büyük tur operatörlerine danışmanlık yapan, ödüllü biri olarak Antalya için bu dönemde ve geleceğe ilişkin neler yapılması gerektiğini konuştuk kendisiyle. Son derece çarpıcı ve ilginç öneriler sundu. Antalya’nın yeni bir fırsat penceresi açarak bunu turizmde daha  büyük başarılara götürebileceği inancını dile getirdi.

Satır başlarıyla Baraner’in Antalya ve Türk turizmi için önerileri şunlar:

  • Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın sertifikasyon kriterlerinin Avrupa’da tanıtımının yapılması lazım. Avrupalıları ve ülkemize turist gönderen ülkelerin bunların ayrıntılarını bilmeleri çok önemli. Çünkü ülkemiz hijyen ve temizlik malzemesi üretiminde dünyanın en iyi ülkelerinden biri. Her malzemeyi üstelik fazlasıyla üretiyoruz.
  • Antalya’ya 16  milyon turisti gönderen seyahat acenteleri ve tür operatörleri ile çok sıkı bir çalışma içine girilmeli. Yeniden El Ele Antalya diye uluslararası bir tanıtım başlatılmalı.
  • Özellikle bölgesel sağlıklı yerel gıdaların sebzelerin, tahılların, meyvelerin bilinçli olarak tanıtılması gerekiyor. Antalya bu konuda dünyanın en nadir ve seçkin destinasyonlarından biridir. 2500 kilometre yarıçapındaki tüm ülkeleri de besleyebiliyor.
  • Yerel sebze ve meyvenin, tahılın tanıtımı yapılmalı. ABD’de insanlar bir avuç nohut için 18 dolar ödüyor. Beslenme çok önem kazandı ve yeni bir sektör oluşturacak.  Sağlıklı ve yerel beslenmeye doğru bir akım var. Kimse artık binlerce kilometre uzaklıktan getirilen sebze ve meyveyi yemek istemiyor. Yerinde yemek diyor.
  • Yeni bir hikâye yazmak  lazım ve hikayenin ortakları mutlaka olmalı. Bunlar dünyadaki çocuklar, aileler, sporcular, dinamik emekliler… Hepsi bu Antalya hikayesine dahil edilmeli.
  • Sadece mail atma ile yetinilmemeli. Elle yazılmış mektuplar ve kartlar kişiye özel gönderilmeli ve bunun hayli büyük psikolojik etkisi olur.
  • Antalya’nın döngüsel ekonomisin tanıtılması de lazım. Çünkü yerinde üreten yerinde tüketen bir çark var.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Gün Haber