Gün Haber

Tavuk eti yüklü TIR, otoyolda alev alarak yandı

BOLU’da Anadolu Otoyolu'nda çekici kısmından alev alan tavuk eti yüklü TIR, yanarak kullanılamaz hale geldi.
ABONE OL
Abone Ol
Tavuk eti yüklü TIR, otoyolda alev alarak yandı
Haberler / Türkiye
22 Haziran 2026 Pazartesi 07:58
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Sakarya’dan yüklediği tavuk etlerini Ankara’ya götüren Osman K. yönetimindeki 06 DDM 643 plakalı TIR, saat 22.45 sıralarında Anadolu Otoyolu'nun Dağkent mevkisinde çekici kısmından alev alarak yanmaya başladı. TIR'ı emniyet şeridine çeken Osman K.'nın, ihbarı üzerine bölgeye itfaiye ve jandarma ekibi sevk edildi. TIR'ı saran alevlere tazyikli suyla müdahale eden itfaiye ekipleri, yangını uzun uğraşlar sonucu söndürdü. Yangın nedeniyle TIR’ın çekici kısmı ile dorsesinde bulunan tavuk etleri tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Yangın nedeniyle otoyolun Ankara yönünde uzun araç kuyrukları oluştu.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Mutlu YUCA/BOLU,(DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Gün Haber