Gün Haber

Şikayet yağıyor, hasta hakkını arıyor

Uzun bir süredir, hastaların ve yakınlarının değişik hastanelerle ilgili yazdıkları şikayetleri size aktarıyor ve çözüm bulunma çabasına katkı koymaya çalışıyoruz.
ABONE OL
Abone Ol
Şikayet yağıyor, hasta hakkını arıyor
Haberler / Sağlık
10 Mart 2020 Salı 14:55
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

sikayetvar.com’a Medical Park hastaneleri ile ilgili birkaç gün içinde gelen hasta şikayetlerinin yoğunluğu dikkat çekti... Değişik illerdeki Medical Park hastanelerinde yaşanan bu şikayetleri vatandaştan geldiği gibi noktasına virgülüne dokunulmadan aynen veriyoruz.

İŞTE O ŞİKAYETLER:

“Medical Park Hastanesi Bir Daha Asla”

Bacağımı kırdığım için hastaneye başvurdum öncesinden acil olarak geleceğimi belirtmeme rağmen hastaneye geldiğimde karşılayıp olmadı sedye getiren olmadı kendi imkanlarımızla sedyeye yattık, yaklaşık 2 saat ağrı içinde doktor bekledik, ameliyat olmak için ameliyathaneye aldılar anestezi uzmanı ameliyathanede telefonla konuşuyordu. Doktor bizimle ilgilenmedi bile kontrole gittik adam yerinden kalkıp hoş geldiniz bile demedi dünya kadar para verdim paramla rezil oldum. Bir daha asla o hastaneye gitmem. Faturamı 1 ay oldu hala göndermediler bile.

GİZEM

“Medical Park Hastanesi SGK'yi Umursamayan Kurum”

Fazla alınan ücretlerle ilgili olarak SGK şikayet edilmiş ve SGK nin Ekli yazısından da anlaşılacağı üzere fazla alınan miktarın olduğu tespit edilmiş ve kuruma ceza kesilmiştir. Özür dileyip ücret iadesi yapmalarını beklerken, bu resmi yazı bizi bağlamaz diyerek ödeme yapmadılar. Ama ben de işin peşini bırakmaya, bu kurumu zenginleştirmeye niyetim yok. 

ERDİNÇ

“Medical Park Hastanesi Çocuk Kan Alma Bölümü Kötü”

Doktorumuzun yönlendirmesiyle gittiğim Medical Park hastanesinde çocuk kan almadaki bayan ve yanındaki stajyer işlerinde maalesef başarısız ve deneyimsizler. Bebeğimi ağlamaktan morartana kadar damar bulamadılar. Kaç kere müdahale ettim çocuğu sedyeden kaldırdım. Çok üstüne titreyen bir anne olmama rağmen. Ben kaldırmasam çocuk nefes almadan ağlıyor. Biraz sakinleştireyim demiyorlar. Sonuçta büyük insanlar değil kan aldığı bebekler, çocuklar. Stajyer damar bulmaya kan almaya çalışırken asıl hemşire köşede oturmuş bakıyordu. En sonunda artık helak olmuş çocuğa sen yap artık bulmadı işte dediğimde karşımda zaten çocuk ağlıyordu biz yapmadık dediler. Ortalık kan revan olmuştu. Yerler, stajyerin üstü başı. Bense çocuk bölümüne bari daha deneyimli insanlar koysanız dediğimde ise biz iyi yaptık işimizi bizde sorun yok deyip geçiştirdi. Ben de resim çektim sizi şikayet edeceğim dediğimde ise git nereye şikayet edersen et cevabını aldım. Ve sanırım kadın daha önceden şikayet edilmiş ama sonuca varılmamışlığın rahatlığı vardı. Ve ben herhangi bir hastanede aynı kan tahlillerini 70 tl civarında yaptırabilirken burada 207 TL para ödedim. Paramla da rezil oldum. 

Daha önceden de kan aldırdığımda tek başına çalıştığı için şunun kapağını kapatıver. Şunu bana uzat gibi şeyler söylüyordu sanki asistanıyım gibi. O zaman çok takmamıştı. Ama bu saygısızlığı kaldıramadım. Hasta haklarına şikayet ettim ama bu sefer de hemşiremiz hamile zor günler geçiriyor denildi. Fakat hamile olması bana karşı sürekli saygısız bir şekilde cevap vermesini gerektirmez. Bir de insan haklarındaki bayan anne olduğumuz için hassasız gibilerinden bizi haksız duruma getirmeye kalktı. Acaba kendi çocuğu olduğunda kendi başına böyle bir şey gelse bu kadar lakayıt davranabilecek mi? Sorunumu çözdüklerini hiç sanmıyorum. Çocuğum için başka doktor araştırıyorum şimdi.

SEHER

“Medical Park Hastanesi Hatalı Tedavi, Yanlış Bilgi, İlgisizlik!”

Bu hastane iyi ve kaliteli mesleğini seven ve hastaya önem veren Hekimler hariç tam anlamıyla fiyasko ve gidilecek son hastanelerdendir. Her gittiğimde yetkili birileri bizlere yapılan yanlışlıklardan (yalan beyan, usulsüzlük  vs.) ve uygulamalardan dolayı özür diliyor bir daha tekrar etmeyecek denilerek geçiştiriliyor. Bizde iyi niyetli insanlar olarak inanmış gibi görünüyoruz. Ancak bunun bir sonu olmadığını ben artık anladım. Tüm çevremde anlatmaya devam ediyorum.

Son olarak da kesin çözümlü basit bir operasyon denilerek Ortopedi kliniğinde bir ameliyat oldum. Ameliyat sonrası Hekimlerin söylediği ve istediği her şeyi ve her tedaviyi harfiyen uyguladım. Ama maalesef bu kadar basit bir operasyon sonucu ben 6 aydır ameliyat olmadan önce dahi olmayan ağrılarla çile çekiyorum. 

Şu anda da başka hekim ve hastanelerde çözüm bulmaya çalışıyorum. Bana keşke ameliyat olmasaydım dedirtilen bir sonuçla başbaşayım. Hastaneye yatıştaki sistemsel hatalar ve çektiğimiz çile, damar yolu açamayan ameliyathane hemşireleri, rica minnet iş yapan hasta bakıcı ve kibirli görevliler, hastaya bakınca sadece para gören anlayış vs. Bunlarda aynanın diğer yüzü... Bu hastane çalışanlarına ya da yönetimine şunu söylemek isterim. Adaletin olduğu gibi sağlığın da bir gün kendilerine ya da yakınlarına gerekeceği düşüncesi ile çalışmaları...

YÜKSEL

“Medical Park Hastanesi Kalitesiz Hizmet Sunuyor”

09.03.2020 saat 09:00 endokrinoloji saat 09:30 dermatoloji polikliniği randevum için hastaneye gittim. Endokrinoloji bölümüne muayene oldum. Dr. kan tahlili istedi. Kan vermek için zemin kat kan almaya gidip numara aldım. 3 hemşire sabah sabah saati oluşan yoğunluğa cevap veremiyordu. Uygun bekleme ve oturma alanı yoktu. Yan tarafta bir bekleme alanı var denebilir ama orada da numaranın size geldiğini gösteren bilgi ekranı yok. Yani yaklaşık 20 dakika ben ve diğer hastalar ayakta beklemek durumunda kaldık. Bu beğenilmeyen devlet hastanelerinde bile daha iyi. Sonra dermatoloji bölümü randevusu için dermatoloji bölümüne gittim. Muayene olmak için içeri girdim. Tuvalet olmayacak kadar küçük bir oda yaklaşık 8 -9 m2 içeride ben doktor ve hiçbir dermatoloji polikliniğinde göremeyeceğiniz bayan sekreter vardı. 

Dr. odada sekreter isteyip istemediğimi sormadan neyin var diye girdi konuya. Tam anlamıyla şikayetimi dile getiremeden çıkmak durumunda kaldım. Sonra tekrar endokrinoloji kan sonuçları hakkında görüşmek için endokrinoloji bölümüne gittim. Kayıt yaptırdığım hasta danışmanı yan masaya geç diye başından salladı. Neyse yan masaya geçtim oradaki arkadaş bir tabloyu gösterdi orada sonuçlar saat 3 ile 5 arasında bakılır yazıyordu. Bende acele işim nedeni ile acaba daha erken olamaz mı dedikçe bu kibarlık bana ekstra süre olarak döndü. İlgili arkadaş saat 4'te sizi ararım dedi. Saat 4'e kadar beklemem gerektiği söylenip kontrol muayenesi 3 ve 5 arası demesi çelişkili olduğu için emin olmak adına tekrar sordum. Sonra yandaki diğer danışman beyefendi neyi anlamıyorsunuz ben anladım siz anlamadınız dedi. Bende kibarca kendisine sizinle bu şekilde iletişim kuramayacağız lütfen konuya dahil olmayın dedim. Tüm bu işler esnasında sözde benimle ilgilenen danışman hastam var deyip 2 defa benim banko da yalnız bırakıp gitti. Sanki ben hasta ve hizmet bekleyen biri değilmişim gibi. Tüm bunları hasta haklarına şikayet olarak aktarmak için ulaşmaya çalıştım. 1.bodrum kat dediler. 

İndim lavaboya girmem gerekti. Tam girdim temizlik yapan görevli temizlik yapıyorum çık dedi. Yerler ıslak ve hiçbir uyarıcı işaret yoktu. Bende kendisine bu konuda uyarımı yaptım. Şimdi asli mesele şu bu konular ile ilgili şikayetime nasıl ve ne kadar süre içinde dönüş yapılacağı ya da yapılacak mı?

GÖKMEN

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR

 Cemal uzun
 11 Mayıs 2022 Çarşamba 13:50
Değerli kardeşim önlükle geçmiş olsun siz SSK kurumundan nakşediyorsunuz oysa ben özel olduğum halde 2 gündür 2015 2019 2021 2022 tarihlerinde ameliyat oldum hasta yatış çıkış bölümünü arıyorum okadar ilgisiz davranıyorlarki sanki hastane çalışanı deyimde hastane sayibi gibi davranıyorlar doktorlar çalışanlardan daha mıtavezi ben varsam hastanenin olduğuğunı unutan gerek hastane yönetimi ve çalışanlar bu işin cittiyetin farkında deyil sanırım bana bu konuyla ilgili bilgi veril mesini önemle rica ediyorum öncelikle Yetgilisi olması önemli medikal park Bursa yönetiminin dikkatine
 Nizamettin Kurnaz
 9 Kasım 2021 Salı 19:12
Acil olarak yoğun bakıma alınan hasta annem,26 gün kaldı.corona mazereti ile görüştürülmedi.Bilgi verilmedi.makinaya bağlandı.daha problemin ne olduğu bilmedikleri gibi deneme yanılma ile boğazını deldiler.şimdide beyin ölümü gerçekleşti.makinaya bağlı yaşarken fişini çekecekler.Hastalarınız evinde ölsün.eziyet çektirmeyin
 Bilun
 10 Temmuz 2021 Cumartesi 10:00
Medicalpark Çanakkale Hastanesinden check up paketi satın aldım. Ama kardiyolojinin randevularının tamamen dolu olduğunu söylemeden bize randevu verdiler. Geldiğimiz gün muayne olamadık. Sonra da arayıp doktor izine çıkacak Ağustosa randevu verelim dahiliye sonuçlarınızı da o gün gösterelim dediler. 1 ay check up sonucu mu beklenir ya keşke Tekirdağ''da bir özel hastaneye götürseydim. Bir daha asla sizi tercih etmeyeceğim. Kimseye de önermeyeceğim. Paramla rezil oldum!
 Zeynep çınar
 5 Nisan 2021 Pazartesi 09:59
Geri dönerlerse iyi tam bir haftadır ameliyat olduğum dr un sekreterine mesaj atıyorum agrilarim var diye sözde dr ile konuşup bana geri dönücek resmen madur edildim
 Iceman
 11 Mart 2020 Çarşamba 01:58
Şikayetlerinizi Marko paşa ya ileteceksiniz.Müracaat edebileceğiniz kurum,kuruluş yoktur.Ortaklarının kim olduğunu bile bile tedavi amaçlı bile önünden geçmek direkt belaya kafa atmaktır... Burası TÜRKİYE Parası olan düdüğü çalar...
 Bilal
 10 Mart 2020 Salı 18:54
Medicalpark''a çook önceleri 2 , 3 kez gittim memnun kalmadım ve bir daha da gitmedim.
 Mustafa
 10 Mart 2020 Salı 17:58
Allah düşmanımı bu hastaneye düşürmesin. Maalesef bende annemi bu sözde hastanede kalp ameliyatı esnasında kaybettim. Ve tanıdığım çok kişi var bu hastaneye iyi girip, hastalarını morgda teslim alan.

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Gün Haber