Orhan Sancar, 2012 sezonunda ATLASJET ve ANEX TOUR ile yapılan yeni stratejik ortaklık anlaşmasının dengelerin oturmasına neden olduğunu belirterek şunları söyledi:
“Bildiğiniz gibi Gülnar Tour olarak son 7 yıldır Antalya pazarında faaliyet gösteriyoruz ve Kazakistan pazarının yüzde 45'ini domine ediyoruz. THY ile başladığımız uçuş programlarını son yıllarda Onurair,Sky ve Corendon ile gerçekleştiriyorduk. 2012 başlarında aldığımız stratejik bir karar ile ATLASJET ve ANEXTOUR ile anlaştık. AnexTour'u şirketimizin Antalya incoming acentesi seçerek pazarda güçlü olmayı hedefledik. AtlasJet Havayolları ile de anlaşarak hizmet kalitesini arttırdık. Ayrıca Atlasjet ile uçan irili ufaklı bir sürü acenteyi kontrol altına alarak isteyenlere blok verdik.
HERKES PARA KAZANIYOR
Bütün bunları yaparken geçmiş yıllarda yaşanan fazla uçak ve koltuk durumunu talebe göre kısıtlayıp bir düzene soktuk. Bu durum tüm tur operatörlerinin para kazanmasına neden oldu ve özellikle Almaty/Antalya uçuşları temmuz’un ilk haftalarına kadar dolu ve herkes para kazanıyor.
Gülnar Tour olarak 2012 yılı için koyduğumuz hedeflere adım adım ilerliyoruz. 110 bin koltuğumuzun şimdiye kadar 50 binini doldurmuş bulunmaktayız. Bu kapasitenin yüzde 50'sini blok olarak isteyen acentelere dağıttık. Kazakistan/Antalya ve Kazakistan/Bodrum hattında haftada toplam 25 uçuş yapıyoruz ve bu uçuşları ATLASJET,CORENDON,ONURAIR ve KAZAK Havayolu şirketi EVRASIA AIRLINES ile gerçekleştiriyoruz.”
