Gün Haber

Öğrencilerin yıl sonu eğlencesi

ISPARTA'da Eğirdir Mustafa Çetinkaya İlk ve Ortaokulu tarafından düzenlenen yıl sonu programında öğrenciler gerçekleştirdikleri etkinliklerle eğlenceli vakit geçirdi.
ABONE OL
Abone Ol
Öğrencilerin yıl sonu eğlencesi
Haberler / ISPARTA
6 Haziran 2026 Cumartesi 10:44
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Mustafa Çetinkaya İlkokulu'nun bahçesinde gerçekleştirilen yıl sonu programına Kaymakam Ömer Çimşit, Belediye Başkanı Mustafa Özer, Cumhuriyet Savcısı Süreyya Serdar Karain, Emniyet Müdürü Levent Okyay, İlçe Milli Eğitim Müdürü Necdet Erol, öğretmenler, okul müdürleri, veliler ve çok sayıda davetli katıldı. Program kapsamında şişme balon etkinlikleri, yüz boyama çalışmaları, resim sergisi, çeşitli yarışmalar ve sahne gösterileri düzenlendi. Öğrenciler yıl boyunca hazırladıkları çalışmalarını sergilerken, sahne performansı sundu. 

Kemal ERBEN/EĞİRDİR, (DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Gün Haber