Gün Haber

Leyla The Band 13 yıl sonra geri döndü

13 yıl sonra yeniden sahneye çıkan Leyla The Band, konserlere devam edeceklerinin müjdesini verdi. Grup, ilk kez seslendirdiği yeni şarkısıyla dinleyicilerden tam not alırken, seyircilerin yoğun isteği üzerine parçayı aynı gece ikinci kez söyledi.
ABONE OL
Abone Ol
Leyla The Band 13 yıl sonra geri döndü
Haberler / Türkiye
20 Haziran 2026 Cumartesi 08:14
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Uzun yıllardır sahnelerden uzak kalan Leyla The Band, 13 yıl aradan sonra yeniden dinleyicileriyle buluştu. Konserde hayranlarına seslenen grup üyeleri, sahnelere dönüşün tek seferlik olmadığını belirterek konser vermeye devam etmek istediklerini söyledi.

Gecenin en dikkat çeken anlarından biri ise grubun yeni şarkısını ilk kez seslendirmesi oldu. İlk kez dinlenmesine rağmen seyirciler kısa sürede şarkıya eşlik etmeye başladı. Dinleyicilerden gelen yoğun istek üzerine Leyla The Band, yeni şarkısını konser sırasında ikinci kez seslendirdi.

Grubun sahnelere dönüşü ve şarkıları, konser alanındaki hayranlardan büyük ilgi gördü.

(Odatv.com)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Gün Haber