Gün Haber

İşte an az sevilen 10 otel markası...

Sadece otel değerlendirme siteleri değil, tüm sosyal medya tarandı ve dünyanın en az sevilen 10 otel markası belirlendi.
ABONE OL
Abone Ol
İşte an az sevilen 10 otel markası...
Haberler / Turizm
16 Eylül 2015 Çarşamba 09:48
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
ABD’nin Boston kentinde merkezi bulunan Crimson Hexagon Sosyal Medya Analiz şirketi, son 1 yıl içinde her türkü sosyal medyayı tarayarak, oteller hakkında yapılan olumlu/olumsuz yorumları değerlendirdi.
Bu değerlendirmeye Holidaycheck, Tripadvisor veya Zoover gibi popüler otel değerlendirme sitelerinin yanı sıra, Facebook, Youtube, Twitter ve blog siteleri de dahil edilmiş. Böylece bir yılda biriken 100 binlerce yorum analiz edilerek bir sıralama yapılmış.
Analiz sonuçlarının daha kolay anlaşılması için dünyada en çok tanınan 10 otel markası sıralamaya alınmış. Zira yorumların yüzde 80’den fazlası bu markalara ait bir otele yapılmış. Tabloda olumsuz, nötr ve olumlu olmak üzere 3 ayrı renkle yapılan yorumların oranı markalar bazında belirtilmiş.
Bu değerlendirmeye göre Hilton markası en zayıf notları almış. Zira bu markaya ait oteller için yapılan toplam yorumun yüzde 17’si olumsuz, yani ‘kötü’ yorumlama olmuş. Diğer markalarda bu oran yüzde 14 civarında tespit edilmiş.

(tourexpi)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Gün Haber