Gün Haber

Frigya Sulama Göleti'ne 100 ördek bırakıldı

AFYONKARAHİSAR'ın İhsaniye ilçesine bağlı Kayıhan beldesinde Firigya Sulama Göleti'ne çoğalmaları için 100 ördek bırakıldı.
ABONE OL
Abone Ol
Frigya Sulama Göleti'ne 100 ördek bırakıldı
Haberler / Türkiye
22 Haziran 2026 Pazartesi 10:27
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Yaklaşık 10 yıl önce yapılan gölet ilk defa yüzde 100 doluluk oranına yükseldi. Düzenlenen etkinlikte çoğalmaları amacıyla gölete 100 ördek bırakıldı. Etkinliğe İhsaniye Kaymakamı Koray Yakıntepe, Kayıhan Belediye Başkanı Mustafa Demiray, siyasi parti temsilcileri ve vatandaşlar katıldı. Kayıhan Belediye Başkanı Mustafa Demiray, "Frigya bölgemizin doğal güzelliklerine katkı sunmak, bölgemizi yerli ve yabancı turistler için daha cazip hale getirmek amacıyla yürüttüğümüz çalışmalar kapsamında, vatandaşlarımızın önerileri doğrultusunda göletimize 100 adet ördek bıraktık" dedi. 

Muzaffer NAL/İHSANİYE, (DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Gün Haber