Gün Haber

Cansel Çevikol Tuncer ailecek tapuda...

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin şirketlerinden ANSET Soruşturması kapsamında tutuklu bulunan Antalya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Cansel Tuncer, eşi V.T ve serbest bırakılan kayınvalidesi N.T’nin üzerlerine kayıtlı 125 taşınmazdan zamanla 65’ini elden çıkardıkları ileri sürüldü.
ABONE OL
Abone Ol
Cansel Çevikol Tuncer ailecek tapuda...
Haberler / Antalya
19 Haziran 2026 Cuma 14:31
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

İddiaya göre, Tuncer ailesinin Antalya Muratpaşa, Döşemealtı ve Aksu, İstanbul Büyükçekmece, Niğde merkez ve Bor ilçelerindeki çok sayıdaki taşınmazı elden çıkardı

KORKUTELİ TAPU’DAKİ BULUŞMA

Tarih 18 Ağustos 2022…

Mesai saatleri içerisinde annesi ve ağabeyini de yanına alan genel sekreter Cansel Çevikol Tuncer, belediyeye ait olduğu sanılan Audi marka araçla Korkuteli Tapu Müdürlüğü’ne gidiyor.

Gün Haber objektifine yansıyan bu görüntülerde, Çevikol Ailesi CHP eski Milletvekili Tuncay Ercenk ile buluşuyor. Tapudaki işleri biten grubun vedalaşırken çekilen bu fotoğrafta ailenin tüm fertleri özel işlerini hallettikten sonra belediyenin lüks aracıyla şehre dönüyor.

KİM KİME NE SATTI?

Gün Haber’e, Çevikol ailesinin, CHP eski Milletvekili ve Antalya Büyükşehir Şirketi Antepe’nin Yönetim Kurulu Üyesi Tuncay Ercenk ile bir taşınmazın alış verişini yaptığı bilgisi ulaşıyor.  Ercenk, Gün Haber muhabirinin, “Hayırlı olsun, kim sattı, kim aldı?” sözlerine,  “Neyse canım… Herkes, herkese bir şey satar. Ne gereği var. Klasik bir satış…” cevabını vermesi dikkat çekiyor.

4 yıl önce çekilen bu fotoğrafta Çevikol ailesini Antalya’dan Korkuteli’ne getirip götüren aracın camına yapıştırılan ‘Protokol’ yazısı dikkat çekmişti.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR

 taş
 19 Haziran 2026 Cuma 18:08
Kamuya ait araçla git gel.Yakıt parasını bile Belediye ödesin.Tuncay Ercenk'e ne dersin,MASAK bu alışverişide bir araştırsa iyi olur.Hatta Tuncay Ercenk'in mal varlığı da soruşturulsa iyi olur.Tapu sayısına bakılırsa çok iyi kazanmışlar ve kazandıkları paraları mala mülke yatırmışlar gibi görünüyor.Peki bunların yıllık gelirleri belli,o zaman fazla açıklanmayan para kaynağı varsa,mülklerinin kamulaştırılması kaçınılmaz gibi görünüyor. Son 25 yılda özellikle RANT tavan yaptı.Belediyeler ülke genelinde çoğunlukla adeta soyulmuş,yolsuzluk,rüşvet,haksız mal edinme olağan hale gelmiş görünüyor. Esasında yapılması gereken 2000 yılından itibaren Belediye Başkanlığı yapanların mal varlıkları araştırılsın.Bakalım o zaman, kara,beyaz ortaya çıksın.

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Gün Haber