Gün Haber

ATSO Akademi'den 'Müşteri Memnuniyeti' eğitimi

ANTALYA Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Davut Çetin, ATSO Akademi tarafından 29 Şubat tarihinde 'TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti' eğitimi düzenleyeceklerini söyledi.
ABONE OL
Abone Ol
ATSO Akademi'den 'Müşteri Memnuniyeti' eğitimi
Haberler / Ekonomi
26 Şubat 2016 Cuma 15:08
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
ATSO Başkanı Davut Çetin, ATSO Akademi'nin Antalya iş dünyasından gelen talepler doğrultusunda, oda üyeleri ve çalışanlarına yönelik eğitim faaliyetlerine devam ettiğini belirtti. Başkan Davut Çetin, "Son derece faydalı olacağını düşündüğümüz bu eğitimlere tüm üye ve çalışanlarını davet ediyoruz" dedi.

Çetin eğitimle ilgili şu bilgileri verdi;

"29 Şubat - 01 Mart tarihlerinde Türk Standartları Enstitüsü (TSE) işbirliği ile düzenleyeceğimiz 'Müşteri Memnuniyeti' eğitiminde eğitmen Sevgi Ölgün Kocabaş tarafından katılımcılarımıza, TSE belgelendirme prosedürü, TS ISO 10002 şartları, terimler ve tarifler, prensipler, şikayetleri ele alma çerçevesi, planlama ve tasarım, şikayetleri ele alma prosesinin çalıştırılması, sürdürme/iyileştirme konularında bilgiler verilecek. Programın sonunda, devam koşulunu sağlayan katılımcılarımız TSE onaylı sertifika almaya hak kazanacaklar."

Başkan Çetin, ATSO bünyesindeki eğitim faaliyetlerinin ATSO internet sayfasındaki 'www.atso.org.tr' 'ATSO Akademi' bağlantısından, twitter.com/ATSO Akademi ve facebook.com/ATSO Akademi'den takip edilebileceğini sözlerine ekledi. (DHA)
 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Gün Haber